Dwarsligger krijgt meteen Marketing Excellence Award

De Dwarsligger, het nieuwe boekenproduct dat pas in september op de markt kwam, is bekroond met een Marketing Excellence Award 2009 in de categorie Innovatie. De Dwarsligger is een compleet boek van acht bij twaalf centimeter dat je overdwars leest: door het boek een kwartslag te draaien, ontstaat een normale bladspiegel. Dankzij het dundrukpapier past een Dwarsligger zes tot acht keer in een ‘normaal boek’. “Uitgeverij Jongbloet heeft met de Dwarsligger aangetoond dat er zelfs in boekenland vernieuwing mogelijk is”, aldus de jury, “en dat het leescomfort kan verhoogd worden.” Intussen is op het dwarsliggerconcept wereldwijd patent verkregen. Op dit moment zijn er in het Nederlands zo’n twintig titels als Dwarsligger verkrijgbaar, met onder meer werk van Nicci French en Jonathan Safran Foer. Zie .
Tags:
Geplaatst door Dirk Leyman op 02-12-2009
Verwante berichten
Reacties
Er werden nog geen reacties geplaatst.
Geef uw mening